lauantai 16. helmikuuta 2019

Trump arvostelee Atom/Humaloven Virgon

  • Virgo
  • Panimo: Atom Beers / Humalove Brewing
  • Tyyli: Stout (Imperial)
  • Alkoholi: 8 % 
  • Promillet juodessa: 0,6 
  • Suositus: Trumpin puheita kuunnellessa, ihmiskunnan tilaa ihmetellessä

I'm awesome


Katsokaas, jos on tämmönen stoutti - mun setä oli myös tuurijuoppo ja alkoholin mesenaatti; hyvät geenit, tosi hyvät geeni, ok, tosi fiksu, oman elämänsä maisteri, tosi hyvä, tosi fiksu - tiedättekö te, jos sä oot tuurijuoppo, jos mä oisin absolutisti kaikki sanoisi että mä oon maailman fiksuin tyyppi - näin on! - mutta kun sä oot tuurijuoppo kaikki tekee siitä ison numeron ja siksi mä aina kerron: meni Joensuun yliopistoon, joi viinaa, meni sinne, teki sitä, teki tätä, juopotteli rankasti - siksi mun pitää aina näyttää Untappdin tilastot koska kukaan ei usko mua - jos me nyt katotaan tätä stouttia niin ainoa asia mikä mua häiritsee - se ois voinut olla tosi hyvä, melkein yksi parhaimmista - olut on voimakasta, mun setä selitti tän vuosia sitten, 35 vuotta sitten, hän selitti kaikki tuurijuoppouden puolet, mutta kuka sen olisi uskonut - mutta jos nyt katsotaan tätä olutta - niitä oli neljä, mutta nyt vaan kolme - mutta kun niitä oli neljä, olisin väittänyt että se on vain monopolin vika: Keskustalaiset ja Demarit haluaa vain rajoittaa mun juomista ja nostaa veroja - on se Keskusta paska puolue ja Alkon monopoli pitäis purkaa - mutta loppujenlopuksi ihan hyvä stoutti, ehkä yksi parhaimmista, chiliä ja vaniljaa, hyvät maltaat, tosi hyvät maltaat. 3.75/5




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti